Subject: Ohtlikuma lõhketöö loa pikendamise teatis - Väo VIII lubjakivikarjäär
From: "Arno Paikles" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 13:47:26 +0300

Tere,

Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse § 32 lõikele 7 teavitan, et Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet väljastas ettevõttele Osaühing Balrock ohtlikuma 
lõhketööde loa nr LTL-18-24 (pikendab luba LTL-21-23) Harju maakonnas Rae 
vallas Soodevahe külas asuvas Väo VIII lubjakivikarjääris paekivi 
kobestamiseks puur-lõhketöödega.

Loa kehtivusaeg on 10.07.2024 -09.07.2025.

Luba ja väljastamise otsus on lisatud manuses.

Lugupidamisega

Arno Paikles
Tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2096 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn